reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ján Janec

Ján Janec

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Časom zistíte kto som... Zoznam autorových rubrík:  InternetHryCestovanieSoftwareSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Ďakujem, že si...

Ján Janec

Ďakujem, že si...

Na úvod treba povedať, že sa nerád spovedám, alebo hovorím o svojich intímnych pocitoch, okrem bežných mužských rozhovoroch. Preto bude tento článok iný ako čakáte.

  • 4. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Ste spokojný s vaším PC stolíkom?

Ján Janec

Ste spokojný s vaším PC stolíkom?

Prednedávnom sme doma riešili problém s TV stolíkom. Dnes som sa pozrel ako sú na tom PC stolíky.

  • 1. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Užitočné www stránky pre váš mobil

Ján Janec

Užitočné www stránky pre váš mobil

Kúpa nového mobilu ma prinútila prehľadať internet a nájsť nejakú novú zaujímavú stránku kde by som našiel všetko užitočné pre svoj mobil.

  • 8. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Shure E2c sklamanie a radosť

Ján Janec

Shure E2c sklamanie a radosť

Dosť už bolo počúvania hudby cez môj telefón pri ktorom boli pribalené „sluchatka“, ktorých som sa veľmi rád zbavil. Konečne opäť ten normálny zvuk, ktorý mi teraz poskytujú Shure E2c.

  • 7. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Shure, Sennheiser, Koss a môj Apacer

Ján Janec

Shure, Sennheiser, Koss a môj Apacer

Narazil som na maličký problém, pomôžete mi?

  • 17. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 534x
  • 0
reklama
To je nové, to musí byť najlepšie, to musím mať.

Ján Janec

To je nové, to musí byť najlepšie, to musím mať.

Veľa ľudí v mojom okolí a určite aj vo vašom trpí warezom. Vedia prečo to robia? Asi nie, len potrebujú byť „in“ a mať to najnovšie.

  • 18. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 13
reklama
SkryťZatvoriť reklamu