reklama

Užitočné www stránky pre váš mobil

Kúpa nového mobilu ma prinútila prehľadať internet a nájsť nejakú novú zaujímavú stránku kde by som našiel všetko užitočné pre svoj mobil.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dlhší čas som uvažoval o kúpe nového mobilu, pretože moje nároky nespĺňal ani jeden z dvoch doterajších mobilov. Veľmi veľkú radosť som, ale nemal keď som si musel nový mobil prispôsobiť a „prepísať“ teoreticky celý zoznam kontaktov. Poznáte to, obľúbite si niektoré aplikácie a v novom mobile ich samozrejme nenájdete. Neostáva nič iné len hľadať a hľadať. Po niekoľko hodinovom surfovaní netom, som narazil z môjho pohľadu asi na najlepšiu stránku čo sa zaoberá softwarom pre mobil. Stránka je pekne prepracovaná. Od zadania vášho mobilu (čo vám uľahčí výber aplikácie, alebo hry, ktoré zvládne váš telefón), až po rozdelenie aplikácií do kategórií. Nie všetky, ale väčšina programov má aj popis. Môžete si stiahnuť aplikácie s koncovkou jar/jad. Nakoniec už je len na vás či siahnete po free aplikácií, alebo si za smiešne ceny zakúpite niečo oveľa lepšie. Myslím že už bolo dosť písania a presvedčte sa sami, www.getjar.com je mnou odporúčaná stránka.

Ak si chcete spríjemniť vaše každodenné používanie mobilu aj nejakou novou témou, pretože 2 týždne sa pozerať na jedno a to isté je nudné, tak svetoznáma stránka www.zedge.net je pre vás ako stvorená. Koncom minulého, alebo začiatkom tohto roku prešla vizuálnou úpravou (ktorá mi zo začiatku robila problémy, ale časom sa tieto zmeny u mňa ujali). Môžete si vybrať zo stoviek tém, hier, tónov ..... Nutnosťou na tejto stránke je registrácia, ktorá je bezplatná. Po zaregistrovaní je váš denný limit 30 stiahnutí.

Nemali by ste zabudnúť ani na stránku ggdag , ktorá je hlavne prispôsobená pre mobil. Nájdete tam tiež zaujímavé veci.

Toľko na dnes. Dúfam, že som vám pomohol nájsť nejaké vhodné aplikácie, ktoré ste nevedeli nájsť a pomôžu vám pri každodennej práci s mobilom.


Ján Janec

Ján Janec

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Časom zistíte kto som... Zoznam autorových rubrík:  InternetHryCestovanieSoftwareSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu