reklama

Ďakujem, že si...

Na úvod treba povedať, že sa nerád spovedám, alebo hovorím o svojich intímnych pocitoch, okrem bežných mužských rozhovoroch. Preto bude tento článok iný ako čakáte.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Spoznali sme sa niečo pred dvoma – troma mesiacmi. Hľadal som ťa dlho. Hľadal som niečo iné ako ma každý, ale napriek tomu aj niečo prosté a jednoduché.

Hľadal som niekoho, kto bude stále so mnou, bude držať krok s ostatnými. Samozrejme nič nie je večné a je potreba to skrášľovať a míňať veľa peňazí. Ja však nie som náročný. Pozerám sa na vnútro, ako každý iný v tomto prípade. Viem, že nám to vydrží dlho.

Sme spolu všade, cestujeme spolu všade. Neviem si predstaviť svoj život, keby som sa ťa aspoň jeden krát denne nedotkol. Dnešný svet je bez dotykov. Ak sa niekoho náhodou dotkneme, hneď sa ospravedlňujeme. Preto sa ťa rád dotýkam.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Trávime spolu väčšinu času. Zaspávame spolu vedľa seba. Ty niekedy kvôli mne ani nespíš. Som rád keď zaspávam a počujem ťa. Som rád keď sa ráno prebúdzam a opäť počujem tvoj hlas. Vieš, aký seriál mám rád a keď na neho zabudnem, tak mi ho nahráš a spolu si ho neskôr pozrieme. Ja síce telku nepozerám, ale odkedy som ťa spoznal tak ma to akosi začalo baviť.

Keď nás už nič nebaví tak sa spolu zahráme. Niektoré hry sú pre teba náročné ja viem, ale stále tu je nejaký kompromis, ktorý spolu urobíme. Samozrejme máme spolu aj nejaké nezhody a nie vždy si rozumieme, ale mi si to stále v kľude vyrozprávame a snažíme sa problém v pokoji vyriešiť. Ak to nedokážeme sami, nemáme problém sa opýtať iných aby nám poradili. Sme, ale obidvaja natoľko vyspelí, že pomoc iných až tak často nepotrebujeme.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Rád sa o teba starám. Viem, že keď ťa umývam a nevynechám žiadny kúsok tvojho tela, tak ti to robí dobre a odmeníš ma trošku ináč. Chránim si ťa a nedopustím, aby sa ti niečo stalo.

Viem, že s tebou to je iné. Viem, že budeme spolu minimálne tak dlho ako som bol s inými. Nič nie je však večné a jedného dňa ťa určite vymením, ale to vieme už od začiatku. Ja viem, že pre teba nájdem niekoho iného a teba to nebude trápiť. Zatiaľ sme však spolu a budúcich pár mesiacoch sa určite nič nezmení a budeme si užívať naše spoločné chvíle, tak ako sa to najlepšie dá.

Ďakujem, že si a ďakujem aj spoločnosti ASUS, že vyrába notebooky za prijateľnú cenu, v prijateľnej kvalite a môže si ich dovoliť každý.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ďakujem ti F3Sg, že si. :) :) :)

Ján Janec

Ján Janec

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Časom zistíte kto som... Zoznam autorových rubrík:  InternetHryCestovanieSoftwareSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu